Lunchföreläsning: Tjänstedesign för långsiktiga kundrelationer

Välkommen till en digital lunchföreläsning om hur du kan använda tjänstedesign som metod för att skapa starka kundupplevelser och utveckla nya kunderbjudanden. Få en inblick i hur andra gör, vad du kan göra och var du kan börja.

Det här får du:

1) Grunderna i tjänstedesign och vad det skapar för värde för ditt bolag och dina kunder

2) Exempel på hur andra företag arbetar med tjänstedesign

3) Tips och råd om hur du kommer igång med tjänstedesign

Föreläsningen hålls av Linus Boström, affärsutvecklare på LTU Business som har över 20 års erfarenhet av att utveckla kundupplevelser och att hjälpa företag arbeta designdrivet – från kartläggningar och analyser till att utforma strategier. Han bl a arbetat med att utveckla kundupplevelser med Swedbank, Electrolux, Sandvik, AFA Försäkring, Trygghetsrådet, Ramböll, Luleå tekniska universitet, Luleå Kommun, Upphandlingsmyndigheten.

Varmt välkommen att anmäla dig nedan!

När

Kl 12-12.45 den 11 maj

Var

Du som anmält dig får en Teams-inbjudan mailad till dig innan föreläsningen.

Till anmälan

Föreläsningsserien är en del av utvecklingsprogrammet “Hållbar design för nya affärer” som finansieras av Tillväxtverket, Region Västerbotten och Region Norrbotten.

?>