Så använder du varumärket för att attrahera nya kunder – tips från Tailorbird

Våra branschkollegor Malin Hollström och Niklas Berg från Tailorbird gästspelade nyligen i affärsutvecklingsprogrammet Hållbar Design för Nya Affärer.

Under vårens föreläsningsserie har vi bjudit in experter från LTU Business, Luleå tekniska universitet, SVID och Tailorbird för att ge insikter om affärsutveckling. Inför varje föreläsning bjuds man som deltagare i programmet Hållbar Design för Nya Affärer in till en exklusiv workshop på temat tillsammans med talaren och affärsutvecklare på LTU Business. Här bjuder de på konkreta tips om hur varumärket kan skapa affärsnytta för ditt företag.

  • Säkerställ att kunden får en stark varumärkesupplevelse när de använder produkten eller tjänsten.
  •  Ta bort alla ”resons not to buy”.
  • Sätt KPI:er för ditt varumärkesarbete.

Du hittar hela föreläsningen här.

Vill du veta mer?

Programmet Hållbar Design för Nya Affärer hjälper ditt företag att utveckla attraktiva erbjudanden för nya marknader – med fokus på hållbarhet. 

Cookie-inställningar
?>