Läs vår guide!

Från idé till marknad

Läs vår introducerande guide där vi bjuder på en liten del av vår samlade kunskap om att maxa affärsnyttan i nya innovationer. Vi fokuserar på den spännande gruv- och metallbranschen – en av våra viktiga huvudnäringar i norra Sverige och en industri i fokus för globala hållbarhetsmål.

Vad krävs egentligen för att lyckas med att gå från idé till marknad? Vilka affärsrelaterade frågor är viktiga i nästan alla innovationsprojekt och i vilken ordning ska man söka svar på frågorna? Med konkreta exempel från några av våra projekt i den globala gruv- och metallbranschen visar vi hur det kan gå till att få fram svaren och vad svaren kan leda till.

Till guiden

”Det är verkligen något jag kan rekommendera, framförallt när man som företag är ivrig och snabbt vill komma framåt.”
– Johan Hedlund, VD Neava

Dream it. Test it. Go for it.

Från augmented reality till barnböcker. Från teknik till kreativa näringar och samhällsutmaningar. 300 nya affärsidéer utvecklas med metoden varje år. Upptäck hur Innovation Due Diligence hjälpt andra.

Se alla kundberättelser
Se alla kundberättelser

Kontaktpersoner

Kent Mrozek

Affärsutvecklare+46 70 270 00 99 Aurorum

Pär Johansson

Chief Strategist070-2089875Aurorum 1A, Luleå

Andra populära tjänster

För att säkerställa att vi ger dig rätt vägledning grundas våra metoder på bevisade verktyg och noggranna undersökningar. Här hittar du andra tjänster inom innovationsledning.

Läs mer
Läs mer
Cookie-inställningar
?>